Skip to content

Hur blir man inflytelserik?

januari 25, 2010

Idag presenterar Martina Lind som driver politometern.se sin lista över de mest inflytelserika kristdemokratiska bloggarna. Jag kan tyvärr inte skryta om att vara med på topp 10 (men jag har ju några månader på mig att klättra). Återfinns på nr 15 men då på min gamla blogg där jag inte skrivit sedan i julas. Jag tänker i alla fall passa på att gratulera mina partikamrater, på första plats återfinns den mycket aktiva Peter Soilander på andra plats den kompetenta ordförande i KDU Charlie Weimers och på tredje plats Magnus Westerstrand

Här kan ni läsa hela listan

No comments yet

Kommentera

