Skip to content

Fika m Annika Beijbom

mars 27, 2010

Annika kom förbi Varberg på vägen, passade på att ta en fika. En mini tweetup.

2 kommentarer leave one →
  1. mars 31, 2010 21:32

    Hej Lilith,

    Såg först nu att du lagt upp från i lördags. 🙂 Har läst dina postningar som du skickat via Twitter hela veckan men såg inte bilden förrän nu. Sedan vår fika har det varit galet, det värsta var att jag var tvungen att fixa en kostym till en påskkärring klockan 7 imorse men vad gör man inte för lite påskglädje…

    Det är hysteriskt mycket jobb på alla kanter men om du har möjlighet att boka in bokmässehelgen den 23-26 september så vore jag jätteglad! Fick klartecken igår för att min seminarieförfrågan gått igenom. Om du skulle vilja komma och ha en egen programpunkt en av dagarna, och prata lite sm, hur det gick i valet osv vore det jättekul! Förstår att det blir beroende av hur du kommer in i Riksdagen men du kan väl lägga det på näthinnan och så får jag återkomma längre fram?

    Många hälsningar!
    Önskar dig en underbar påsk!
    /Annika
    🙂

    • april 1, 2010 03:11

      Tack för att du påminde mig, här skulle tydligen påskas idag och det hade jag glömt av dvs. jag kommer också att få fixa påskutstyrsel nu på morgonen men nu kom jag ju iaf ihåg och har möjlighet att disponera morgonen lite annorlunda 😉
      Vad roligt med bokmässan, jag skriver en notering i almanackan så återkommer vi i den frågan längre fram.
      Önskar dig en underbar påsk!
      /Lilith

Kommentera

