Skip to content

Filmstjärna

april 8, 2010

Håller på att bli intervjuad av västnytt ang min personvalskampanj och användningen av sociala medier.

4 kommentarer leave one →
  1. Arvid permalink
    april 12, 2010 09:00

    Haha. Men du är verkligen dålig. En RIKTIG wannabe-politiker, men som egentligen inte kan någonting alls om hur samhället fungerar. Vad har du för utbildningsexamen?Du har säkert inte ens läst på universitet. Har du någon gång i hela ditt liv fått debattera?? skulle knappast tro det så som du skriver. Du skriver ju av lite av nyheterna och antigen håller du med eller inte sen är du klar med den saken. Du argumenterar inte retoriskt ett skit!!

    • april 13, 2010 05:27

      Varför kommenterar du överhuvudtaget? Har du inget vettigt eller snällt att säga, så håll det för dig själv. Kom inte hit och sprid din negativa energi. Tycker Lilith gör ett bra jobb och skall stöttas.

      Lilith: Jag såg dig på västnytt, blev glad. Att fler än jag engagerar sig på nätet för en valseger. Jag satsar dock inte på att få en plats i riksdagen, men kul att du är ung och fräsch och vill sitta med gamlingarna och bestämma. Behövs nya, unga och fräscha. Jag är ingen kristdemokrat egentligen, moderaterna ligger närmast för mig, men still….ALLIANSEN. Nu vinner vi val. Keep up the good work // Benji

  2. april 12, 2010 19:47

    Jag har en ekonomie magisterexamen från Handelshögskolan i Göteborg. Har deltagit i en del debatter.

Kommentera

