Skip to content

behovet av dagar att inte göra någonting

maj 10, 2010

Den senaste tiden har mitt liv varit väldigt fyllt av aktiviteter, i april var jag knappt hemma alls på helgerna. Det känns som om det har accelererat fram till övertidsveckan på jobbet då jag arbetade 28 timmars övertid plus att jag hade ett par politiska träffar på kvällstid. Man ska nog inte inbilla sig att det kommer att bli lugnare ju närmare valet vi närmar oss, så igår tog jag igen mig (jag har hört talas om att det är väldigt viktigt med rekreation och vila). Efter lunchen lade jag mig i soffan med en inredningstidning och somnade. Där låg jag till kvällen. Efter kvällsmaten lade jag mig på nytt i soffan och halvslumrade (innebar tyvärr att jag missade stora delar av debatten men av det jag såg blev jag glad, Reinfeldt vann stort). Redan vid tio bytte jag soffan mot sängen. Nu är jag utvilad, riktigt utvilad kan jag säga.

No comments yet

Kommentera

