Skip to content

måndagkväll och ögonen går i kors

juni 14, 2010

Ja ikväll var jag allt lite trött efter vårt måndagsmöte, helst skulle jag nog lagt mig i soffan framför TV:n men det fanns en del plikter som väntade på mig. Duktig som jag var tog jag med mig datorn till matsalsbordet tillsammans med en kopp te (ja jag har ett arbetsrum med skrivbord men varför ska man sitta där när man kan sprida ut sig själv och alla sina papper på alla andra ställen i huset?). Nu känner jag mig i alla fall duktig, har svarat på SVT:s stora valenkät, skrivit några mail etc. Ja gjort sådant jag behövde göra, jag avskyr när det samlar sig i hög. Att-göra-högar, om nåt, får mig att stressa. Så nu kan jag förhoppningsvis lägga mitt huvud mot kudden och somna utan att jag kommer på fler saker som måste göras.

Godnatt!

Uppdatering innan publicering, blev precis påmind om en sak jag glömt. Hoppas att jag hinner/kommer ihåg att ta den imorgon efter fullmäktige. Jag tror jag ska bli en listskrivare (kanske ett nyårslöfte)

No comments yet

Kommentera

