Skip to content

Jag kommer till Almedalen

juni 16, 2010

Ja för första gången i mitt liv ska jag till politikerveckan i Almedalen, ja skam att sägandes är det första gången jag besöker Gotland överhuvudtaget. Jag har tänkt att åka dit i många år men brukar fastna i Varberg som ju också är en underbar semesterstad. Brukar tänka som så att man kan ju inte åka härifrån när så många betalar dyra pengar för att få tillbringa sin semester här. Ja så med det sagt att jag är usel på att åka runt på semestern så till väsentligheterna. Nu ska jag alltså på politikernas festivalvecka, Almedalen. Jag går ut lugnt den här första gången, torsdag till lördag kommer jag att vara där. Men jag vet knappt någonting. Så nu vädjar jag till er, sälj in era seminarium och dylikt.

Vad ska jag gå på? Vad får jag inte missa? Ja hur gör man egentligen när man åker till Almedalsveckan?

No comments yet

Kommentera

