Skip to content

härlig uppladdning av batterierna

juni 26, 2010

Om man ska ro hela valrörelsen i hamn kan det vara bra med uppladdning av batterierna, den här helgen har jag ägnat mig åt detta. Att ligga i en solstol hemma i trädgården det är verkligen total avslappning. Inte heller nästa helg kommer att vara mycket politik, inte för mig i alla fall. För många kristdemokrater är det en stor politikerhelg då vi har vårt Riksting. Själv brukar jag åka och uppskattar det mycket men denna gången blir jag hemma eftersom jag firar 10-års bröllopsdag. Då resten av sommaren kommer att ägnas åt politiken och valrörelse känner jag att det är viktigt att värna om sådana här familjeangelägenheter. Helgen efter (eller på torsdagen) bär det av till Almedalen, det blir lite som en uppstart. Härligt med valrörelse!

Om man känner att man vill ha lite politikkänsla så här i midsommarhelgen rekommenderar jag lättsmält läsning så som intervjun med bäste partiledaren Göran Hägglund i Aftonbladet

No comments yet

Kommentera

