Skip to content

Semester

juli 26, 2010

Ja då har jag lite semester från mitt vanliga arbete, givetvis tar jag inte semester från politiken helst inte med tanke på att det är valår och allt. 2 veckors ledighet kan jag se fram emot, sedan jobbar jag ett par veckor för att sedan ta semester de 4 sista veckorna inför valdagen.

Första dagen på semestern startade med besök från tidningen och intervju (lägger givetvis ut den när den publicerats), efter lunch bär det av till Halmstad för att vara med på en radiodebatt mot socialdemokraternas hopp Adnan Dibrani. Vi ska debattera ett av hans favoritämnen, ungdomsfrågor.

No comments yet

Kommentera

