Skip to content

Bilder från Kungsbacka

augusti 5, 2010

Idag var jag i Kungsbacka och kampanjade.

Här står jag med mina personvalsfoldrar samt Kungsbackas kommunfolder, bakom mig kan ni skymta Marie Wadström som står som nr 4 på Kungsbackas lista. Även Niklas Mattson ser du en skymt av, han står som nr 1 på Landstingslistan och nr 3 på Kungsbackas lista.

och här ser du förutom Marie Wadström och Niklas Mattson även Ingela Hofmann som står som nr 5 på Kungsbackas lista.

Alltid glad är Larry Söder som är vår ordförande i Halland samt nr 1 på Kungsbackas lista.

och här ser ni vår valombudsman Tom Barkström som fixar och donar för att allt ska fungera.

Här står jag tillsammans med nuvarande riksdagsman Lars Gustafsson

Larry försåg mig med hinkar och spadar som jag delade ut till barnen som passerade förbi.

och så var det dags att åka hem från Kungsbacka, min skylt fick åka i baksätet.

Kommentera

