Skip to content

Alliansbussen var här… och lite mer om dagen

september 10, 2010

Ja som jag skrev i det senaste inlägget var Alliansbussen på besök i Varberg, vi mötte väljare/pendlare mellan 6:15-7:30 på stationen i Varberg.

Därefter åkte jag med bussen, i bussen fanns bland annat kd-bloggaren Peter Soilander.

här står Ann Brodin Thorsson från Hylte kommun

I Falkenberg mötte vi upp ministrarna Maria Larsson, Åsa Torstensson och Gunilla Carlsson för verksamhetsbesök på det kombinerade äldreboendet och förskolan Boken i Falkenberg

och för torgkampanj.

Tog tåget tillbaka till Varberg, ut till Skällinge och Rolfstorp för lokal allianskampanj, därefter bilen till Hylte för att vara med på deras allianskampanj.

Allting avslutade med kvällsöppet i valstugan, från kl 22 och nästan till 00 (planen var 00 men jag ska säga som det var, jag var lite trött och längtade efter hemmets värme så kl 23:45 slog jag igen portarna till valstugan).

No comments yet

Kommentera

