Skip to content

Då blir det kommunpolitik

september 24, 2010

Ja, då har jag ältat färdigt att jag inte kom in i Riksdagen. Nu ser jag framemot arbetet i kommunen. Idag var kryssen färdigräknade. Jag fick 13.6 % i södra valkretsen och 9.88 % i norra. Det är bra. Tack alla som kryssade mig! Och tack alla som kryssade mig till Riksdagen, jag är otroligt smickrad att så många valde att sätta ett kryss bredvid mitt namn.

Jag tror att vi kommer att lyckas göra mycket bra den här perioden och jag ser framemot att tillsammans med mina alliansvänner göra Varberg till en ännu bättre kommun att leva, bo, arbeta och turista i.

2 kommentarer leave one →
  1. september 24, 2010 21:16

    Trist att du inte kom in riksdagen. Men jag tror du kan göra stor nytta i kommunpolitiken, och glöm inte att det är bara fyra år till nästa val.

Trackbacks

  1. Tweets that mention Då blir det kommunpolitik « politikerlilith -- Topsy.com

Kommentera

