Skip to content

Måndagsmorgon

oktober 11, 2010

Nu är det mörkt när jag vaknar och idag ligger det dimma över hela grannskapet. Det blir bilen till jobbet idag och så får jag försöka tänja lite på tiden (kompa), mer eftervalsmöten. Sådana här dagar skulle jag önskat att jag jobbat i stan, tänk vad skönt det hade varit att kunna ta cykeln till jobbet, tänk vad mycket mer flexibel man hade kunnat vara, tänk att kunna gå på möten 5 minuter efter att man slutat i schemat på jobbet. Men jag ska inte klaga, det finns många som har betydligt längre till jobbet än vad jag har. Och det finns de som inte har något jobb alls. Dessutom har jag möjlighet att anpassa schemat om jag i god tid vet om att vi ska ha möten.

Önskar er en trevlig start på veckan!

No comments yet

Kommentera

