Skip to content

en liten blinkning…

mars 6, 2011

och så är vi plötsligt inne i mars. Idag lyste solens strålar in genom fönstret även om jag blev tvungen att plocka fram damsugaren direkt efter frukost eftersom jag inte tålde att se allt damm som syntes när solen lyste så var det glädje att se solen igen.

Inte för att jag tror att vi nu får vår, skulle inte alls förvåna mig om vi får snö igen innan våren gör sitt intåg (har inte plockat undan snöskyffeln ännu) men solen får mig ändå att hoppas. Den här vintern har varit lång.

Längtar efter trädgårdsarbete och ligger i soffan och drömmer mig bort med trädgårdstidningar, i somras var det inte mycket tid över till trädgården (valår) det ska jag ta igen i år.

Imorgon är det bokslutsgenomgång inför kommunstyrelsens arbetsutskott.

Godkväll!

No comments yet

Kommentera

