Skip to content

en förmiddag

mars 17, 2011

Ja helt plötsligt fick jag en förmiddag hemma, skulle egentligen varit på utbildning/information om RäddSam Halland i Halmstad men det krockade med annat för andra vilket innebar att informationstillfället fick flyttas fram. Eftersom jag går på schema på jobbet och jag redan planerat in mötet i schemat innebar det att jag fick lite tid hemma. Men det passar alldeles utmärkt för då kan jag läsa handlingarna inför miljö- och räddningsnämndens arbetsutskott innan helgen och jag får en helt ledig helg.

No comments yet

Kommentera

