Skip to content

Hejdå Twitter?

augusti 4, 2011

Jag gillar Twitter, jag gillar de samtal jag har där och vill inte säga hejdå men just nu verkar det som om Twitter vill säga hejdå till mig. Så om jag inte svarar på tilltal och dylikt så beror det inte på att jag är nonchalant utan det handlar om att jag inte kommer åt mitt konto längre. Jag kan inte skriva ngr inlägg och jag ser inga inlägg, allt jag ser är det här. Någon som har en lösning får gärna berätta om det här, jag hoppas att detta inlägget syns på twitter.

9 kommentarer leave one →
  1. augusti 4, 2011 05:57

    Inlägget syns på Twitter… 🙂 Hoppas det ordnar sig.

  2. augusti 4, 2011 05:58

    Jag såg den… jag undrar vad händer. Hur länge har du sett bara menyn?

  3. augusti 4, 2011 05:58

    Hej, ditt inlägg syns – märkligt att du inte kommer åt ditt Twitterkonto. Funkar det inte på iPhone eller via Mac-klienten heller?

  4. augusti 4, 2011 05:58

    Jag ser dig också på twitter. Du ska se att det är underhåll på gång. Då brukar siffror och annat förändra sig över några timmar och så kommer det tillbaka.

  5. augusti 4, 2011 05:59

    Prova att ladda ner en twitterklient och se om det funkar då.

  6. Sugarshrink permalink
    augusti 4, 2011 06:00

    Det du skrev syntes på twitter! // Sugarshrink

  7. augusti 4, 2011 06:01

    Prova en annan klient, typ tweetdeck, eller din telefon, och se om det fortfarande strular.

  8. augusti 4, 2011 06:16

    Tackar! Jag blir kvar på Twitter, fungerade via iphonen efter att jag loggat ut och in igen. Webbversionen kommer väl igång. Tack än en gång för hjälp och stöd

Kommentera

